Rubriker är inte lätt

Nananana! Jag har väldigt väldigt tråkigt och ingen blogglust alls om jag ska vara ärlig, men har känt mig "tvungen" att släng in ett idag, men aldrig riktigt orkat skriva något, även om jag iofs hade lusten att blogga tidigare faktiskt, men den lsuten försvann efter ett tag om jag ska vara ärlig faktisk.
Känner mig "fattig" idag försvann ca 3000 kronor från mitt konto som ska gå till londonresan, utöver det försvinner 2000 eter london resan också. Jag kan ju alltid hoppas att jag kan hushålla med pengarna så gott som möjligt så att jag ahr lite pengar kvar som jag kan växla tillbaka till svenska pengar när jag kommer hem. MEn oekonomisk som jag är ibland så är ju frågan hur bra det verkligen går hö, hö. Kommer ha med mig sisådär 2500 svenska kr, som jag då växlat till pund.
Och sedan 500 i svenska pengar osch känner mig genast rik igen faktistk höhöhö. NÄ nu hägrar fika och grays <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback