Rubriker är komplicerat!

Just nu känner jag mig som en Åsna, som är trög och inte orkar göra något alls! Kändes som en ganska bra beskrivning på mig faktiskt. Jag orkar inte ens gå och se på TV, det känns inte så peppat, jag borde verkligen sätta mig och rensrkive novellen men jag orkar bara inte. Finns ingen ork alls i mig. Och jag har ångest för en massa saker som har hänt. Och som jag inte orkar snacka om. Inte just nu iaf.
Imorgon är slapp dag igen slutar typ 1, hela min vecka har varit slapp faktiskt. Och jag orkar bara inte helg heller. Känns helt sjukt men jag gör faktiskt inte det!!
Vill träffa någon i helgen!! Någon som vill göra något!
Ok detta får bli ett kort inlägg ska gå o fika !!! DAMP, jag är lverspidad och är lagg, men vet inte varför;_;
Aja, KRAM<3


Så känner jag mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback