sleepy!

Hello Sweden! Just nu är jag grymt trött och jag börjar skolan snart. eller om 30 minuter, om man kan kalla det snart men.
Jag är iaf grymt trött idag, men jag vet inte varför. Eller jo jag somnade rätt så sent igår faktiskt. Men jag var ändå rätt pigg imorse, men nu har jag som sagt blivit trött igen och vill helst lägga mig och sova igen. Men det kan jag inte, ska logga ut från datorn om sådär 5 min och innan dess ska jag ha hunnit skriva det här inlägget + ha skickat ett mail till Ari, men om jag skyndar mig riktigt mycket så hinner jag nog, hoppas jag iaf.
Har matte första lekionen sedan svenska, sedan tror jag att jag slutar, men är inte säker. HM.
 Jag ska iaf till Pappa i helgen, usch orkar inte egentligen, vill helst bara vara hemma och sova faktiskt. Men det orkar jag inte heller.
 Nej nu måste jag försöka avrunda detta inlägg faktiskt! BTW, mina gratis sms har tagit slut, så om det är någon som SMSar mig och jag inte svarar så är det inte för att jag inte vill svara utan för att jag inte kan svara. Men jag vill garanterat svara på dom och sitter säkert där och får psyk för att jag inte kan göra det. TRO mig. Men jag ska försöka fylla på den ikv, *hoppas*
Kram<3


Så känner jag mig verkligen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback