smärta!

blev ju som sagt ingen bio igår,men tog igen det idag ist. 
Gick och såg på Patrik 1,5 och den filmen var grymt bra. Och jag vet att merparten av alla människor som läser det här redan har sett den filmen men om det är någon som inte har det, så är det verkligen en film som jag rekomenderar att se faktiskt.
Idag kan jag för en gångsskull säga att jag är stolt påmig själv. Och det är inte ofta jag är det, och då menar jag verkligen att det inte är ofta!

Idag har varit nice :D verkligen faktiskt för en gångsskull har min dag varit riktigt nice :DFörst stan eller ja popshop vart ungefär det som blev. Sedan en snabbis upp till Farmor o efter det upp till Umedalen till Sarah. O efter det blev det ju som sagt bio.
Jag orkar ärligt inte skriva mer nu, har ont i nacken/ner mot ryggen så jag mår nästan illa o kan knappt röra nacken, smärta. Men nu blir det film! Kram<3

Du betyder grymt mycket för mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback