SUR tanter och mag ont

Till att börja med vill jag bara säga att Powerking och SF popcorn inte är någon direkt bra blandning så ni vet det!
Man får relatvit ont i magen utav det, tro mig jag har prövet. Iaf inte 2 powerking en halv glass på donken och SF popcorn, det är inte att rekomendera säger jag bara!! Som en varning alltså!

Skulle gå på Bio med Carro och se Saw 5, men sur tanten i kassan var taskig mot mig, och jag var för liten för att se den, FATTA 15 dagar! Och det e 15 årsgräns på den, jag fyller 15 om 15 dagar! Och ja bara så taskigt! Alltså 15 dagar! så grymt taskigt alltså, säger jag bara. Jag blev typ deprimerad över det, 15 jävla dagar, det kommer eltas i mitt huvud nu gansla länge kan jag ju lova! Ja så då blev det ingen bio iaf! Så vi satte oss på donken och käkade glass ist, men pallade inte äta upp hela, sedan drog vi på åhlens typ 2-3 gånger, snacka om nolifers!
Köpte en powerking, sedan satte vi oss och degade på donken igen och hade grymt tråkigt, surade lite över surtanten på SF. Sedan drog jag ner på SF och hämtade ut min gratis meny så då käkade vi popcorn, sedan kom kim och jag drog upp och köpte en powerking till!
Och vi gick runt på stan och jag höll formligen på att frysa ihjäl! Det var alltså inte varmt ute ikväll kan jag ju lova!
Och efter det kruppade som sagt min mage sönder så jag for hem, och nu sitter jag här i värmen, men ska snart fara ut igen. OCh fara till min far o vara hos han i helgen.

Åh jag orkar inte skriva nå mer nu. Men London har blivit uppskjutet så vi far den 28e o kommer hem den 3e, SUG!!!!!
KRAM<3


Sur tanten i kassan lät mig inte se den! MORR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback