Allt är inte som det ska vara just nu!

Åh, idag är en allmänt vara sut, less och depp dag. Även fast jag egentligen är rätt stolit över mig själv faktiskt.
Men min dag var jätte bra ända tills jag for till Junis, för att vara med Jonna, och det är inte Jonnas fel att min dag förstördes faktiskt. Utan någon helt annan persons. Men vi behöver just nu inte gå in på varför, och jag nämner heller inga namn pg a att det vore väldigt taskigt, utan är det någon som undrar något så får ni istället fråga!
Men i övrig, förutom det som hände så har faktiskt min dag varit jätte bra. OCh jag känner mig duktig, för en gångs skull faktiskt! Orkar inte förklara varför, föra att det är en väldigt lång historia, som jag inte orkar dra här och nu. Fråga om ni undrar om det också xD

Skolan idag var rellativt slapp känndes som om dagen skulle vara jätte lång, men den blev inte det. Okey jag kom försent till SO:n och orkade inte gå pg a att när jag skulle bromsa med cykeln så frös bromsklossarna fast i hjulet och det gick inte att snurra på hjulet, så då fick jag "släpa" cykeln till skolan, vilket dock inte var så roligt kan jag ju säga.
Sedan flöt dagen på rätt så bra faktiskt hade 2 lektioner matte, vilket var ganska segt, men det funkade faktiskt ok, jag ligger 30 sidor efter i matten så egentligen borde jag ta hem och jobba, men jag har ingen ork till att göra det.
Och på Svenskan ska vi skriva en novell, men jag har inte en aning om vad jag ska skriva, eller jo det har jag, men alltså jag vet inte hur jag ska börja på den, och jag känner mig egentligen jätte stressad, för den ska vara inlämmnad nästa fredag. Plus att jag har 2 prov nästa vecka och jag har 2 prov till som jag MÅSTE göra så snart som möjlig också åker jag till london om 20 dagar, och blä vad det är mycket som jag måste göra nu ;_;. Massa prov och inlämingsuppgifter, åh jag orkar inte bara. Jag borde egentligen ha tagit hem SOn idag, men jag orkade inte, det får bli imorgon.
Också måste jag ringa pappa och säga att jag ska vara hos han i helgen också ja.
Jag vill göra något i helgen, men jag vet inte vad jag vil göra, är det någon som har lust att hitta på något i helgen så kan nu ju slå en pling!

Jag ska sätta mig och se på film snart, som jag laddat hem. Och som  jag försökt ladda hem i en vecka, men som jag aldrig har lyckats ladda hem, för att det har gått så¨fruktansvärt segt. Men idag lyckades jag och det tog typ knappt 5 minuter så jag är nöjd, så jag ska sätta mig och se den när jag har skrivit klart det här blogg inlägget.
På tal om att skriva, tydligen ska jag göra någon läs och skriv utredning genom skolan. DOm tycker väl att jag är dålig på att skriva. Men det kan bero på att jag tidigare inte har orkat engagera mig och skriva något alls och att min block bara har varit skrivna typ 20 sidor i på ett läsår, nu har jag liksom skrivit så mycket i alla mina böcker bara den här terminen.
Men sedan kan man ju fråga sig, skriver jag lite, hm jag tycker jag skriver rätt mycket på min blogg och i övrigt också. Men det kan också bero på att jag är jätte seg på att lämna in skrivuppgifter och skriver dom aldrig heller på skolan.
Och läsa tycker jag att jag gör hur mekt som hells och utan några som helst problem. SUCK!
Men det är väl bara att göra den där förbannade utredningen(ursäkta mig ordval), nog för att JAG tycker att det är slöseri med energi, men det är inte direkt så att jag har något val men. Jag blir bara så förbannad!
Orkar inte!


Blir att se denna snart! Är helt inne i dom filmerna!



Jag är dyng less på ALLT som har med Junis att göra just nu, och jag orkar faktiskt inte innerst inne. Men jag vet att jag har sagt att jag bara ska ta en paus från teatern till på nu på tisdag då jag ska vara med igen. Men innerst inne orkar jag faktiskt inte! Men jag har egentligen inget val, och det vet jag. Eller jo det har jag ju, men jag kan inte komma och säga igen att jag inte orkar och att jag måste lägga ner ännu mer energi på skolan, det kan jag bara inte. Suck jag orkar bara inte!
Är verkligen SPY less på allt som har med junis och göra just nu... Men orkar inte säga varför! Men det går över, hoppas jag.
Gruvar mig inför London, känns som om det inte alls kommer att bli spec bra. Eller jo, men det är bara det att. Ja,ja skit samma. Jag har ju Åsa och Jonna där<33 Så jag hoppas att det kommer bli bra iaf :) Men nu ska jag se på film, KRAM<3


Den här bilden förklarar verkligen hur jag känner mig just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback