Födelsedag!

Är det inte underbart att fylla år egentligen? Alltså egetntligen är det ju det. Min dag har varit underbar hitils. Och förhoppningsvis kommer den också fortsätta vara det. Jag har fått en massa presenter som jag är grymt nöjd med faktiskt.
Folket började komma vid 2, men syster kom inte förräns vid halv 4, men hon är fortfarande här o ska äta här så.
Fick bestämma mat idag, ofc tacos, tacos FTW alltså, love it<3
Och kvällen blir nog rätt så slapp tror jag, vill egentligen upp till umedalen till A, men det kommer jag nog inte få för min mamma, så det blir nog en hemmakväll med film eller så skulle jag tro.
Får väl pallra mig dit imorgon ist, om jag får för morsan då alltså, men jag hoppas det, o hoppas kan man ju alltid.
För närvarande sitter jag inne i mitt datarummet och väntar på att maten ska bli klar + att jag har ont i axeln/ner mot ryggen, igen, för ovanlighetenskull liksom, LOL amputera skiten känns det som typ.Men, men.
 Mycket fina presenter har jag också fått :):
  • Minneskort till kameran på 4 gig
  • Kameraväska
  • vantar
  • 2 tröjor
  • 26 pund
  • 1 vinglas
  • engelskt simkort
  • hörlurar
  • adapter till usb laddaren
  • silversked
Det är säkert något som jag har glömt nu men det är typ det där iaf  ungefär allt isf. Och jag är grymt nöjd faktiskt :D
Fick verkligen det jag hade önskat mig också :D. O jag har haft en underbar födelsedag :D
TACK<33


2 av födelsedags presenterna, TACK!

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Ok, du har nog rätt ! Tack ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback