glass<3

Är trött less och sliten, vil helst bara lägga mig ner just nu. Lägga mig ner och låte mitt liva flyga förbi! Slippa se allt det som är runt omkring mig. Men jag vet att jag kan inte fly! Fly ifrån det som är! Jag måste se det som händer, kan inte vända mig bort hela tiden, kan inte fly ifrån det som är måste se verkligheten och inte bara vilja att allt ska vara perfekt hela tiden. Det finns brister och det finns problem, finns saker man verkligen inte vill se! Men det går inte att undvika! Dom finns där livet ut, och det går inte att ändra på, det är bara så det är! Och det finns inget jag kan göra åt det, det är bara så!
Jag har försökt att fly, men utan att lyckas. Vänder ryggen till så jag slipper se! Men jag vet vad som händer bakom min rygg och jag hör vad som sägs! Kan inte undvika, hur mycket jag än vill, bönar och ber! Så kan jag inte fly alla mina problem. Jag måste ta tag i dom istället. Jobba med dom och få det att bli bättre. Men fortsätter jag fly och vända ryggen till, kommer jag aldrig kunna få det att bli bättre, aldrig kunna jobba för att få problemen att bli mindre!
Kan inte fortsätta fly, kan inte vända ryggen till. Men orden som sägs får mig att vända mig om.
Tårar som kommer och går om vartannat. Som faller tills det inte finns några kvar.
Jag måste göra något åt det, men jag kan inte bara sitta här, och tro att allt ska lösa sig själv, det vet jag. Men jag vågar inte inse det själv, innerst inne vågar jag inte inse det själv.
Känner mig värdelös som inget kan göra, som bara vänder ryggen till eller flyr ifrån allt det som är.  Känner mig osynlig för ingen ser mig ändå, vad är vitsen med att göra något då?
Orkar inte mer, orkar inte stå upp på mina ben. Orkar inte längre stå för den jag är och vad jag gör. Jag orkar bara inte!!!

Okey, nu, äntligen har jag fått skriva av mig lite. Kännde att jag verkligen behövde det, usch ja så känns det verkligen.
Jag är sliten idag, trött och less, känns inte som om jag har haft lov i en vecka iaf.
Jag orkade inte skola idag, helt ärligt sket i sita lektionen och for hem istället. Det efter att jag haft hål i 3 timmar.
Hade 2 lektioner i morse sedan hål i 3 timmar, så jag passade på att fara ner på stan och träffa Sarah, och försöka hitta nå snygga skor, det utan något driekt större resultat men men. Sedan passade jag också på att hämta hem min cykel som stått på Junis sedan i fredags, som jag inte har orkat hämta hem tidigare, men nu står den iaf här hemma i vårat cykelförråd!
Ja det var min dag, sedan drog jag och mamma upp på din sko och kollade på skor, och ja det blev ett inköp av ett par nya skor faktiskt Bild här nedanför!
Sedan upp mot willlys! Och jag var tjock och köpte glass så ikväll blir jag glass ätarn! Ska bara äta glass ! nej skojja bara!
Nej men nu ska jag sätta mig och äta glass och se city akuten med morsan! KRAM<3


nya skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback