booring!

Bara för att jag liksom inte har något liv just nu! och jag egentligen borde göra svenska novellen istället för att sitta här så ska jag göra ett sådan oerhört jobbigt test, men gör det längre ner i detta inlägg så att dom som verkligen inte vill läsa det men vill läsa det andra jag ska skriva, inte behöver skorlla ner för att läsa det alltså!

Så ja nu hade jag fått det sagt. Jag är äntligen hemma, har vart på teatern ikväll. O jag glömde så klart att informera om pumpen på torsdag blond som jag är ibland!
Iaf så käkade jonna på Rost, och när vi skulle börja vandra mot junis så får jag för mig att jag ska springa o sätta mig i hjärtat som står på stan. Så jag sätter ena foten i jorden och ska sätta den andra foten på trä gången som är där, det är bara det att det var grymt halkigt där så jag trampar snett, vänstre benet typ raktfram(åt sidan men ändå) och  sedan lyckas ajg på nå vänster vrida benet så jag halft sätter mig på foten osv. SLutade med att min fot svälde typ upp, så nu kan jag knappt gå och har as ont. Men jag ska verkligen inte klaga alltså! SÅ det blir väll att ta det lugnt med foten ett tag nu, känner bara hur det dunkar i den HELA tiden, typ lagg men ändå.
Imorgon har jag NO prov, och jag har seriöst inte pluggat ett JÄVLA SKIT! Så jag fattar serriöst inget. Sedan på Torsdag har jag SO prov som jag för den delen inte fattar något av heller men jag har tid att göra det imorgon iaf (=
Jag är bara så grymt less på det här just nu kan jag ju lova.

Och det är en MASSA saker som har hänt som jag inte pratat med någon om! Inte nämnt till någon. För att jag inte har haft den orken, inte än. Men inombords skriker  mina känslor att jag verkligen måste snacka med någon. Och inombords gråter mina känslor, men jag kan inget visa. Jag vill gråta men jag kan inte.
Jag vill kunna visa hur det verkligen är, men det går bara inte. Jag känner mig bara onödig och ivägen. Och kan inte visa hur det då verkligen känns, för det skulle då ändå inte vara någon som ser hur det är!!
Jag orkar inte med det här! Orkar inte gå och bära allt inom mig och aldrig prata om det! Jag orkar inte!


Jag orkar inte!!




VEM

vem är i rummet med dej? Mee!! Bara jag!
Vem fick du senast sms av? Mia!!
Vem tänker du på nu? Joss3!!
Pratade du senast i telefon med? Sarah!
Vems hus var du senast i? Våran hyresvärds xD
Vem önskar du var med dej nu? Någon som förstår mig, o som lyssnar på mig!
Vem är din favoritsläkting? orka favorisera släktingar!
vem i din skola går dej mest på nerverna? MÅNGA!

VAR

var går du i skolan? Tegs C
var är din telefon? Framför mitt tangentbord!
var är din mamma? Ute någonstans!
var sover du? In my bed! oftast haha !
var handlar du mest? ICA!!!
var fick du tag i tröjan du har på dej? Minns inte, länge sedan!
vart åkte du senast bil? Öhrm, hem hir i söndags!

VAD

vad åt du senast? sallad<3
vad drack du senast? MJÖLK!!
vad är det för färg på dina byxor? Svarta!
vad är den närmaste saken som är blå? v'ggarna i detta rum!
vad gillar du mest med skolan? Hm...
vad har du på fötterna? sockar?
vad är din favorit färg? Svart och vitt!
vilken film såg du senast? Öhrm patrik 1,5 typ!
vad gör du just nu? Gör detta korkade test!

HAR DU NÅGONSIN

1. sovit i en annan säng ? Jorrå!
2. hånglat på en bio? Nopes......
3. hånglat i skogen? Ehrm, ja....
4 tyckt att din kusin är het? Nej.
5. sovit naken? Haha!
6. kört över hastighetsgränsen? nej!
7. målat om ditt rum? jag har tapeter i mitt rum lawl!
8. dansat framför en spegel? såklart!
9. fått hicka? HELA tiden!
10. dumpat någon? jaops!!!
11. stulit pengar från en kompis?NEJ :O
12. hoppat in i en bil med folk du just träffat? såklart<3333
13. varit i slagsmål? inte seriöst!!
14. smugit ur ditt hus? noway!
15. haft känslor för någon som inte känt detsamma? jopps!
16. hånglat med en främling? vad räknas som främling! men ja!!
17. älskar eller saknar någon nu? jo ;_;*snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback