cold!

Okey, nu är det 3 dagar sedan jag bloggade sist, men jag har inte haft någon ork att blogga faktiskt, jag har typ varit sjuk och helt enkelt kännt att jag inta har orkat.
Och jag har hunnit med att vara på hockey och i flurkmark på Halloween fest.
Och att sova, som jag verkligen behövde. MEN, jag har inte hunnit med att plugga som jag verkligen var tvungen att göra.
Nej utan det har jag bara skjutit åt sidan hela tiden. MEn jag måste nog ta tag i det idag känner jag, jag måste ju trots allt göra det ändå, och det blir inte bättre om jag bara skjuter det åt sidan hela tiden. Right?

Idag blir en slapp dag har jag bestämt mig för ska fara på Ica maxi och kolla på nå kläder tror jag, jag vill ha nå nya tröjor^_^.
Sedan blir det nog plugg och att nörda mig här tror jag. Ska göra så lite som möjligt och försöka vila upp mig, är ju förkyld, okey bara pytte lite men ändå. Och jag vill bli frisk! Så det blir nog vila så jag blir frisk någon gång!

Gårdagen var nice i flurkmark, lite kallt bara jag lovar det var 12 minusgrader ute. OCh jag tyckte det var grymt kallt(ok vi var inne med det var kallt där md). SEdan fick vi vänta på skjuts till typ 10 så jag var inte hemma förrän halv 11.
Men det var nice ändå!
Nu ska jag göra mig i ordning och fara, kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback