Novell skrivande och SO prov!

Så kul idag då, slapp dag idag på skolan, först hade jag SO prov, som bokstavligen gick åt skogen om jag ska vara ärlig!
Sedan när vi har gått ut så kommer en av mina klasskamrater ut och säger till 2 andra klasskamrater att våran lärare vill att dom ska gå in igen för att dom har glömt att skriva på sista sidan!!
Iaf så gick vi till rektorn o hon skulle prata med han. Sedan gick vi till våran Lärare, och inte tyckte han att han hade gjort nå fel inte, absolut inte. Men skit samma om det iaf, blev bara allmänt lack på honom iaf.
Sedan drog jag en snabbis hem och hämtade min novell, som då bara var 2 sidor lång. Så jag satt och skrev på den när jag hade EV då var den typ 3 o en liten snutt när jag var klar med EVn. Och nu är den 5 och en halv sida lång, och den fick egentligen bara vara 4, men skit samma. Så nu håller jag på att renskriva den, det känns bra. Så den ska lämnas in imorgon. Nog för att jag bara har sådär 3 sidor till att renskriva men det ska nog gå bra änd¨å hoppas jag :).
Sedan trodde jag att jag skulle ha matte, men eftersom resten av klassen var på badmintonstadion så hade vi ingen matte. SÅ jag satte mig och skrev klart min novell och började halft renskriva den. Och fortsatte på svenskan. Innan det hade jag bara renskrivit typ ett halft a4 nu har jag renskrivit nästan 3. Så det är ju inte så mycket kvar :)
Sedan slutade min dag klockan 1405 och nu sitter jag här och tycker att tiden flyter på ganska så fort, och inser att jag ska vara på stan om en timme o 40 minuter och jag har inte hunnit göra en bråkdel av allt som jag verkligen måste göra innan jag ska fara! Typ hinna äta, plocka undan på mitt rum och en massa annat nödvändigt o okey en del onödiga saker för den delen också men!

Ikväll blir det ju som sagt pumpen, om det nu kommer nå människor, klantig som jag var glömde jag ju bort att informera om det på teatern i tisdags så det är ju knappt någon som vet om att det är*suck*, Men jag har försökt dra dit nå folk nu så jag hoppas iaf att det kommer någon. Bäst för er Anna och Frida, ne men det e roligare om det är många som kommer ändå. också är det större chans att man vinner om man är många som kan hjälpasåt jue!
Men sedan vet jag inte vilken tid jag kommer hem men, jag vet att jag borde plugga as mycket. HAr en massa prov jag måste göra. Jag fick omprov i NOn som måste göras dom närmaste 2 veckorna + matte prov, engelska prov och säkerligen ett SO prov också, men jag hoppas att jag slipper SO prov iaf. Men sedan måste jag jobba typ 40 sidor i matten dom närmsta 2 veckorna, och en massa annat. Så jag känner lite press över mig själv. Och känner mig stressad och har nästan konstant ont i huvudet just nu. Men det är mycket att tänka på o så just nu, så jag skyller på det iaf.
Det här inlägget blev rätt så segt känner jag och det har tagit 1000 år att skriva det pg a att jag har suttit och smsat med 5 pers också. Men nu är jag äntligen klar!!


pumpen ikv!


Så kul! Hassan-Baknken. SÅ bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback