Nybakade bullar!

Sitter här inne i datarummet och jag kan för mitt liv inte komma på om det är varmt eller om det är kallt. För det känns som om det är både och för närvarande.
Min hals värker och likaså min arm min axel och mitt ben från gårdagens vurpa, men det känns ändå ganska så bra faktiskt. Okey, min cykel gick sönder så jag har ingen cykel att använda just nu, det är väll den enda väldigt jobbiga anledningen som jag kan komma på just nu faktiskt.
Sedan har jag ju blivit "sjuk" också, jag har haft grymt ont i halsen hela dagen och jag kan knappt svälja, det är ett ganska klart tecken på en förkylning på intåg. Men jag försöker att kurera mig så gott jag kan faktiskt. har gurglat med saltvatten och fy vad det är äckligt måste jag säga, inget man gör nå hemst gärna iaf. Och min drog för närvarande är strepsils.
Det är guld värt<3 man kan iaf äta då! Vilket jag inte kan annars, börjar bli jobbigt, och jag ahr bara haft så här i en enda dag!
Sepe också. Någon som har lite pengar att låna ut, btw? måste beta tillbaka en skuld på 110 kr innan nästa fredag, hope i can do it! Men det löser jag på något sätt ska ni se!

Idag har varit en fantastiskt slapp dag, ok for till kyrkan vid 11 men for därifrån pga mitt halsont som övertog till att jag inte kunde göra något alls, men det som var när jag var där, det var faktiskt riktigt kul=)
Sedan snabba sig hem och byta nå kläa o sedan springa ut till bussen o jag hade inte ens behövt skynda mig för det tog ändå inte en kvart förrän bussen kom så. Sedan byta buss och upp till Umedalen, var inte där så länge innan jag avr tvungen att sätta mig på en buss påväg till stan, för att troa tt  jag var tvungen att sitta på vasaplan i 30 min. Men flyt som man har var 69an försenad och kom 3 min efter att den skulle ha gått från vasaplan, så då han jag med den utan problem också, vilket gjorde mig glad!
Sedan hem käka för att sedan ställa sig och baka bullar. Ok det blev några bullar och jag känner mig duktig som har bakat, och dessutom blev dom faktiskt goda!
Mmm bullar! så nu luktar det nybakade bullar i våran lägenhet, helt underbart alltså. Tyvär orkade jag inte släpa fram min kamera och ta kort på det så det får bli ett kort från google! Men det får duga!!

Imorgon blir det Midgård, sedan draggen. Får se hur mycket jag orkar känner mig faktiskt rätt så sliten just nu, och vill mest bara sova faktiskt! Och nu orkar jag inte skriva mer!


Mmm bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback