--> göteborg!

Göteborg, Göteborg! Imrn drar jag som sagt till Göteborg med flyget som går 0945 från Alvik. är framme i stockholm 1045. Sedan går flyget från Arlnada 1255 så vi har framme i göteborg 1350. Så då blir det flygtaxi ut till Wendelsberg, sedan får vi väl se vad det blir att vi hittar på för något, om vi åker in till stan och sånt, men det får vi ta imorgon.
 Om datorn där nere finns kvar, kan det hända att det blir något blogginlägg där nere. Men jag vet inte, det beror på hur mycket tid jag har över också^_^.

Jag borda fara till skolan NU men jag orkar verkligen inte. VIll bara sitta hemma idag. Nej, jag ska skynda mig så jag inte missar något.
Slutar iaf 1415 idag, känns ändå taggat har god tid på mig att packa då iaf(AA).
Nej nu måste jag verkligen slute. PUSS!



Göteborg imorgon<3

Kommentarer
Postat av: aa

aa

2008-10-02 @ 14:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback