BORING

Vill du läsa ett normalt inlägg, bläddra ner till inlägget nedanför detta. För detta är bara ett tidsfördriv för mig!


HUR

Svarar du i telefonen: olika, men oftast: Hej det ä Amanda
Gör du när du är kär i fel person: Jadu, vad gör man?
Tycker du om gul-bil-leken: Nej, usch!
Mycket pengar har du i plånboken just nu: kanske 5 kr, blev fattig i Göteborg
Mycket är klockan: 21:12
Många kontakter har du på msn: 120 kankse
Spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus!

VEM

Pratar du med på msn just nu? Amir
Pussade dig senast? minns it;_;
Vill du kasta en sten i huvudet på? En viss person
Saknar du mest just nu? Folket på utbildningen
Är din bästa vän av samma kön? Jonnich i think
Är din bästa vän av motsatta kön? venne, många?
Är ditt 10:e sms ifrån? Sarah
Ska du träffa imorgon? Många xD
Umgicks du med senast? Folket på utbildningen<3
Sov du med senast? Hur tolkar man den fårgan?
Festade du med senast? Ingen!

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Japp^^
Gråtit en hel natt: Ja, tyvär.
Åkt vattenskidor: Nej, men avr nära på att pröva det
Åkt rullstol: Yes ^_^
Gjort en bakåtkullerbytta:  Jag tror det, ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Kan hända. men inte för att ata dt själv.
Haft träningsvärk: Oh yes!
Önskat att du var det andra könet: Japp!
Velat vara ett djur: Nej ;S?
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: eah, nej
Tycker Harry Potter är bra: Nja, inte direkt
Hatat choklad: Ja, faktiskt!

VEM

Är i rummet med dig? min mobil ^_^
Fick du senast sms av? Sarah
Tänker du på nu? Många!
Pratade du senast i telefon med? Far
Hus var du senast i: Mitt eget?
Sa du senast "jag älskar dej" till?. . .
Önskar du var med dig nu?: Du, jag behöver dig!
Är din favoritsläkting?: Ofta?
I din skola går dig mest på nerverna: Inga namn!

VAR

Går du skolan? TC!
Är din telefon? bredvid mig!
är din mamma? ute ngn stans!
Sover du? i min sän<3
Handlar du mest? ICA
Fick du tag i tröjan du har på dig: Kongressen ifjol!
Åkte du senast bil? i morse!
I ditt rum är du? på stolen!

VAD

Åt du senast? middag!
Drack du senast: Hemmagjord saft!
Är det för färg på dina byxor? svartgråa
närmaste saken som är blå ? "blåtand" saken i datorn!
Gillar du mest med skolan? Inget alls?
Har du på fötterna: socks?
Är din favorit färg: Orka favorit färg. Men isf svart!
Vilken film såg du senast: The ring, vilket inte var hela. Så då avr det underytan!
Hör du just nu? tystnad!

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i en annan säng: Ja
Hånglat på en bio: nopes
Tyckt att din kusin är het? don´t think so
Sovit naken: Nja, venne!
Kört över hastighetsgränsen? Cyklar jag så fort?
Målat om ditt rum? Nej, men jag vill
Dansat framför en spegel: Vem har inte?
Fått hicka: alldeles för många gånger!
Stulit pengar från en kompis: Nej, :O
Hoppat i en bil med folk du just träffat: Kan hända ja, men är osäker!
Varit i slagsmål? njae inte bokstavligen!
Smugit ur ditt hus: Nepps!
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: Tyvär ja ;_;
Hånglat med en främling: nepps
Älskat eller saknat någon? Båda två!

GOD NATTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback