can´t do these any more!

Jag är fruktansvärt trött just nu, och skulle helst av allt bara gå hem och lägga mig och sova.
Vill inte vara i skolan, är sjukligt trött just nu, men jag vet inte varför.
Skit samma, får lägga mig tidigt ikv också tror jag.
Jag har iaf teater ikv, känns inte så taggad, men jag gör mitt bästa, jag får så lov att göra det.
Sedan sak vi tydligen titta på någon teater ikväll, vet inte avd det rä för någon teater, men detär iaf på engelska, så mcyket vet jag. Annars blir det nnog bara att ta det lugnt idag tror jag.

Sitter i skolan nu och har jätte tråkigt, och jag vill inte vara här, jag orkar inte. Känner mig inte peppad till något just nu.
Verkligen inget alltså. Men det finns ju inte så mycket att välja på, det är bara att härda sig igenom det.
Jag har typ bara två lektioner kvar innen jag slutar också så.
har bild snart, sedan lunch och SO, usch,.
Sedan blir det hem och städa lite på rummet och sedan drar jag nog ner på stan, orkar inte vara hemma,
Orkar inte vara någon stans just nu faktiskt.
Orkar inte med det här heller.  Jag vet inte vad jag ska skriva. Allt är bara rörigt, hade jätte mycket jag hade tänkt skriva, men det bara försvinner när jag börjar skriva, så då blir altt bara jätterörigt ändå.

Nu ska jag inte skriva mer, ska dra mig bort mot bilden ist. Har inte en blekaste aning om vad jag ska göra.
Ska ha gjort ett bildprov tills nästa vecka, kommer inte  hinna det USCH!
Ligger efter i allt nu! Orkar inte!


Who does! Who loves me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback