coold

Fryser sönder nu bara så att ni vet det tänkte jag. Det är inte spec varmt ute den här tiden på året/dygnet. Men man har ju valt det själv så.
KOm nyss hem från teatern, som inte riktigt gick som planerat. Men jag orkar inte gå in på några detaljer just nu. Det blev inte somvi hade tänkt helt enkelt. Men jag har skickat iväg ett mail s¨å nu kankse det "händer" något. orkade inte låta det vara sådär bara. Men men.

Jag orkar inte skriva så mycket mer nu, ska ta mig en varm kopp te sedan ska jag burra ner mig under mitt duntäcke och försöka få tillbaka någon värme i kroppen.
Är ledig imrn(nej inte från skolan) men efter det (= känns otroligt skönt, men ändå inte. Men jag ska inte göra något!!

Någon som vill göra något på torsdag efter så där 1415 så kan ni ju slå en pling! Orkar inte sitta hemma och tråka, vill göra ngt då!
Ska avrunda nu. Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback