dead!

Hann inte blogga igår, det är knappt så att jag hinner det nu heller, men jag klämmer in ett bloginlägg här och nu innan jag ska dra till skolan *suck*.
Är så fruktansvärt less på skolan så det finns inte alltså. bara jätte jobbigt nu faktiskt, men jag orkar egentligen inte klaga, jag får helt enkelt tycka att det är jobbigt ist.

Var barnvakt med Linda åt Anton igår, det gick faktiskt bra med medicinen och så. Men jag hade glömt att säga till morsan att jag skulle fara dit, så hon blev ju lite lack på mig, men det löste sig tillslut ändå.
Idag blir en slapp dag, verkligen ska inte göra något har jag bestämt mig för, om det inte dyker upp något jätte viktigt förstås alltså, men det lär det nog inte göra tror jag.

hinner inte skriva mer nu måste börja göra mig i ordning och fara. Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback