Guns N' Roses - Sweet Child O'Mine

Jag har ont;_;. Min axel tar kål på mig, och jag vet inte vad jag har gjort. Brukar bara ha så här ont när jag typ har ågt buss jätte länge. Och jag har inte gjort det nu, jag vet inte vad jag har gjort, för jag kan inte påstå att jag har legat konstigt heller.
Men det är lite störande och inte veta vad det är man har gjort, när man i vanligafall brukar kunna räkna ut det.
störande, störande. Får packa ner alvedon så jag klarar mig i helgen, för det blir ju inte bättre av att sitta still. Och ja, jag vet inte när det blir bättre, känns bara som om det blir sämre vad jag än gör. *suck*

Imorgon klockan 0945 går flyget härifrån. känns rätt taggat faktiskt. förutom att jag måste åka hemifrån rätt tidigt, jobbigt, jobbigt. Men det är det nog värt i slutändan iaf. hoppas jag (=.
Så jag har lite smått börjat packa, eller ja, jo jag är väl så gått som klar känns det som. Måste nog dubbel checka det en gång till innan jag går och lägger mig igen.
Och biljetterna ska jag stoppa ner i väskan också ja. *kommer i håg*
fick candy av mamma tills imrn ^_^*yay*
Nej nu ska jag inte skriva mer, min axel dödar mig totalt, måste försöka slappna av eller något (?)...
Kram


*låter bilden tala för sig själv*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback