Jordbävning

JAg sitter här nu sådär 25 minuter innan jag börjar skolan och är sådär lagomt peppad på skolan, eller hur det nu var men.
Jag är inte ett dugg peppad. Är less, och orkar inte. Allt bara skiter sig just nu och jag vet inget. Det känndes som om det skulle bli bra, men det blev inte det. Och nu är jag bara allmänt förvirrad igen, usch.
Vill sova, sova bort allting vakna på nytt och allt är borta, allt som är dåligt är borta! Men det kommer aldrig att hända. Men man kan väl få hoppas ändå?

Igår var jag ju som sagt på Angelicas innebandy träning. Sedan när jag skrivit klart det inlägget igår kväll satte jag mig och såg på TV med morsan, och när jag har suttit där ett tag så känner jag hur hela huset börjar skaka, jo det var faktiskt ganska kul. Och jag frågade morsan vad det var men hon kände inte ens ngt, så jag ba "haha jordbävning". Ja, men sedan visar det sig ju iaf att det var jordbävning, rätt kul faktiskt. Nog för att det kändes som om det var typ en lastbil som hade kört in i huset men xP

Min helg är slapp, och jag vill göra något, jag vill inte sitta hemma och ruttna bort. Någon som vill hitta på något?

Jag har inte orkat engagera mig så mycket ibloggen den här veckan, men jag har inte haft orken till det faktiskt, ska försöka börja blogga som vanligt igen nästa vecka, då kankse jag har lite mer ork. Och känner mig mer peppad.
Sedan har jag inga nya bilder som jag kan lägga ut, så jag tror ajg ska fara ut och fota någon dag, när jag orkar alltså.
Men nu ska jag göra mig i ordning! KRAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback