Lycksele, och halsont!

Hm, ont i huvudet och halsen, fan jag orkar inte ha ont i halsen, man kan inte prata eller äta eller något, suck vad jobbigt jag orkar inte det bara. Får väl gurgla med saltvatten lite senare, men just nu ska jag anstränga mig och skriva ett blogginlägg omgårdagen och dagen.

Det har varit rätt segt men ändå grymt roligt. Först bussresan dit, kändes som om den var en evighet, fast den inte var det dårå. Sedan gick vi ju då på lycksele djurpark i snön. För jag kan medela er att det har snöat i lycksele och att det är snö där, men det var vackert där! Tittade på när dom matade vargarna och de andra djuren, fick några bra bilder som jag ska lägga ut senare när jag har fixat massa saker med dom bara.
Sedan vidare mot hotellet för att dela ut utvärderingslappar och rummen, det gick väl ganska bra ändå faktiskt. Fick rummen och jag delade då rum med Frida och Anna, och vi fick grymt vacker utsikt från vårat rum, över älven. Medans de flesta andra(som vi frågade) hade mot en stenvägg. SÅ vi var grymt nöjda med vårat rum, det var dock några som ville byta rum med oss men men.
Senare drog vi då till Dollarstore och handlade some candy, vilket var sjukt gott och okey, jag har kvar typ allt mitt godis som jag köpte båda under resan och innan resan, för jag har inte orkat äta nå godis. Men sen blev det iaf mat, som var grymt god och sedan bad. Satt typ i bubbelpolen helatiden, det var grymt skönt, fick slappna av en stund där iaf, vilket jag inte kunnat göra på ganska länge. SÅ det var nice.
Sedan blev det inte så mycket mer igårkväll, satt och pratade med folk till 0015 (tror jag den var) innan vi gick upp till rummet, och före det hade man hunnit dricka X antal koppar varmchoklad, som också var väldigt gott måste jag säga.
Men sen pratade vi en stund innan vi sa godnatt, och vi somnade nog verkligen direkt alla 3 tror jag, men sedan vaknar man inte förräns vid 9 och frukosten slutar halv 10, så då var det bara att öka, men vi hann få i oss frukosten ändå, nog för att vi var absolut sist ner men.
Sedan var det bara att packa och ge sig av hemmåt, och här är man igen, med en grym huvudvärk och halsont som skaver 24/7 och det går inte att svälja för den delen heller. Och snart blir det väl upp till Tomtebo och lämna godis till Åsa. Men vi får väl se när det blir nu ska jag göra något åt mitt halsont faktiskt!


Vacker utsikt från vårt hotellrum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback