Matte sucks!

Jag får värsta ångesten nu, bara så att ni vet det tänkte jag.
För jag ligger efter 40-50 sidor i matten, och jag harinte räknat på jätte länge + att vi har prov snart.!
Och jag fattar verkligen inget av det vi gör. Orkar inte.
MÅSTE verkligen ta tag i det här om jag vill klara matten alltså. Får göra något ryck när jag kommer hem tror jag och sätta mig och räkna matte ist för att sitta vid datorn. Vill ju klara skolan så, och eftersom jag tycker att matte är roligt också så.
Nog om det nu!

Sitter på skolan nu, har egentligen tyska, men eftersom jag ska välja bort den så orkar jag helt enkelt inte gå på den.
Så jag har hål nu, sedan har jag EV.
Dagen är rätt slapp, men jag har ingen ork till något. Har ont i hela kroppen, och känner mig allmänt hängig.
Med andra ord tyder det på att jag håller på att bli sjuk, och jag orkar verkligen inte med det just nu känner jag. Jag har alltså inte tid att vara det, har för mycket som jag MÅSTE göra just nu.

Har haft SO idag, ärligt så sämst. Såg på film om första världskriget, och jag lovar att halva klassen somnade.
För det första var filmen svart/vit och sedan så hon som berättade i filmen bröt as mycket på finska, och sedan fattade man absolut inget av vad filmen handlade om.
Så jag orkade inte se den, satt typ och glodde ner i bänken ist.
Men nu måste jag ta och sluta, måste kolla när jag börjar! Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback