morning!

Idag sitter jag faktiskt här och fryser, utan anledning, för det är inte spec kallt här egentligen. Men jag har iofs bara linne och jeans på mig men ändå. Och mina händer fryser ihjäl. Dom blir alltid kalla när jag sitter vid datorn, är det någon som skulle kunna förklara det för mig?

Jag såg iaf heros igår. Okey, jag har bara sett dom absolut 2-4 första avsnitten av det programet i första sesongen. Något mer har jag inte sett. Men jag insåg ju igår hur bra det programmet var. Och insåg att jag verkligen missat något.
Så jag såg ju som sagt inte Fringe igår. Morsan tyckte inte att det verkade nå bra, så då blev det Heros istället.
Sedan gick jag faktiskt och la mig vid 10, för jag var verkligen trött. Inte för att jag somnade förräns vid halv 11 men ändå.
Och imorse(okey det är morgon) så var jag faktiskt piggare än vad jag brukar vara, kosntigt nog faktiskt. Kanske börjar få tillbaka någon slags dygnsrytm nu kanske, jag vet inte.

Jag ska iaf öka på nu, jag börjar om en vkart, men det är inga problem jag kommer att hinna. det vet jag. Har ju nära till skolan så.
Dagen idag är faktiskt slapp. Har matte nu, sedan Svenska i 30 minuter. Och efter det har jag egentligen Tyska, men jag orkar inte gå på den idag heller. Och efter lunchen så har jag NO, och sedan så slutar man ju. SÅ då lär det ju bli att åka hem och packa, och städa undan på mitt rum, som börjar se ut som ett bombnedslag igen. Blir så frustrerad när det är stökigt, men jag orkar ju aldrig städa heller *suck*.
Och efter det lär det ju bli att åka ner på stan för att ha möte. Tiden rullar på så fort nu har jag märkt, det känns så konstigt att det redan är fredag. Det avr verkligen nyss måndags, för vi kom nyss hem från Göteborg.
Veckorna bara flyger förbi känner jag. Och jag hinner bara med en bråkdel av vad jag måste. Men jag får ta igen det!
Nu måste jag sluta. och göra mig i ordning. Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback