så jävla misslyckad

Förlåt för alla mina  misskyckanden, förlåt för att jag existerar, förlåt för mina misslyckanden som jag gör gång på gång.
Jag är inte värd det här, jag borde inte vara här, jag hör verkligen inte hemma här.
Jag är inte så bra! Jag är för misslyckad. ¨Jag lovar att  det finns många andra som förtjänar den här platsen bättre än vad jag gör. 
Jag har  för många brister, för  mycket som  jag inteklarar av för att få vara här.
Jag orkar inte, jag orkar inte se mig själv misslyckas gång på gång. Se hur värdelös  jag är, för jag vet det redan.
Varför låter ni  mig ens åka, jag är inte värd  det.
Jag orkar inte se mig själv misslyckas fler gånger nu!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du ska inte bry dig om vad andra tänker! du är värd denna plats lika mycket som någon anan..

vi alla har brister vi alla kan ha fel. vem vore du om du var som den som kunde allt och gjorde allt perfekt.

Du kom hit som en ängel och du är en ängel.

i Mina ögon kommer du alltid att vara en helt underbar människa och en underbar vän en person jag inte vill mista! du betyder jävligt mycket

2008-10-05 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback