Seg!

Jag har inte packat än, har inte orkat, tappade orken när jag tittade på bilderna från Norrbyskär som jag fick förra veckan. Och jag insåg hur mycket jag verkligen saknar det. Hur kul vi verkligen hade och vilken gemenskap vi hade när vi var där.
Hur många minnen som jag fick under dom 2 veckorna, det finns inga ord som kan beskriva hur det var!

Jag har inte packat än som sagt, och jag ska vara på stan om 1 timme, kanske är bäst att jag börjar göra det kanske. Bara kanske. Eller jo jag måste.  Men jag orkar inte. Jag måste hinna stanna och handla också, men jag orkar inte det heller, guh så lat jag är alltså.

Igår blev en tidig kväll, la mig halv 10 somnade 10, det var grymt skönt, sedan vaknade jag halv 9, skönt att för en gångskull verkligen få sova ut ordentligt. Men nu måste jag sluta. Finns på mobilen, kommer hem imrn!



Om det fanns något som kunde beskriva så skulle jag skriva det, men det går inte!


Jag saknar er otroligt mycket<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback