skolfoto

Sitter här i min "ensamhet". nej inte precis, men jag sitter här det gör jag. Och klämmer in ett blogginlägg i stressen.
Blev lite förbannad igår när jag såg på TV. Då Crime medicin gör reklam för Amfetamin. Vad ger det för signaler egentligen. Också säger dom "Ja, medicinen kanske inte alltid inheåller vad du tror. Men ibland får man ju chansa för att få det lägsta priset". Jag blev bara så förbannad på det.
Dom säger alltså (ok kanske inte bokstavligen) att det är okey att knarka. Och att man kan köpa amfetamin "helt lagigt".
Men åh *morr* vill bara skriva massa skit men jag hinner inte det. *morr* http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3524834.ab Där står det iaf.

Ska cykla upp till tomtebo till Åsa. Lär ju ta en stund så det är bäst att jag gör mig i ordning och börjar dra mig dit om jag ska hinna dit i vettig tid.
SÅ får vi se om jag hinner skriva innan jag ska stänga av datorn när jag kommer hem.

Måste dra nu, KRAM<3


Fick skolfotot i måndags! *JAG ÄR FUL!!!!!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback