sliten!

Sitter här och är sjukligt trött, helt ärligt, i promise you.
Har vart på Angelicas innebandy träning på Nolia tidigare ikväll. Och jag blev sugen på att börja spela innebandy igen, it´s never gonna happen, men ändå, det känns som om jag verkligen skulle vilja. Men men.
Jag satt och renskrev Svenskan igår, alltså den argumenterande texten som vi skulle göra. Och sedan lämnade jag in den idag. Och jag är faktiskt nöjd med den, det är inte ofta jag är nöjd med något som jag har gjort.
Sedan måste jag sätta mig och plugga matte och göra klart ett till svenska arbete. *suck* lär ju aldrig bli klar men skit samma, jag får så lov att bli det någon gång ändå.

Aja, efter skolan så drog jag ner på Saga teatern, det var FÄSTA-dagen så. med FMN(föräldrar mot narkotika) så jag satt där med Åsa och hade faktiskt ganska tråkigt, hur  oväntar nu det var vet jag inte. Drog runt på stan ett tag, TRÅK!.

Aja inte för att jag tror att det där var så intresannt att vet men ändå.

Jag är less, väldigt less, och jag känner det i hela kroppen att jag är det. Hela kroppen gör ont och jag är jätte trött på dagarna, och ännu tröttare på kvällarna(vilket iofs kan vara bra men). Nej men sedan börjar jag känna att jag inte har någon ork kvar till något längre, vilket också är ganska jobbigt faktiskt, eftersom det finns så otroligt mycket jag både måste göra och vill göra, men som jag inte orkar göra. Sedan är allt annat också bara jobbigt nu känner jag. Men jag orkar inte klaga.
Måste dra nu, ska plugga. 'KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback