Supernatural!

Sitter  i bibblan nu, och har grymt tråkigt.
Jag försökte ladda upp ett inlägg igår kväll, men då kaikade mitt internet sönder, och det gick inte att ladda upp det.
Så när jag hade skrivt ett reltativt långt inlägg, och skulle trycka på publicera så dog interneter. Och inlägget sparades inte som utkast heller, så då orkade jag inte engagera mig i att skriva ett nytt inlägg. Utan jag sket i det helt och hållet.

Sitter som sagt i bibblan nu och har fett tråkigt, har hål till kvart över 2, och har absolut inget att göra, så då sitter jag här,  inte för att det finns mer att göra här än ute i koridoren, och det är inte nå sociala människor inne på msn heller. Så jag lär få fortsätta ha tråkigt tills jag börjar *suckar*

Igår (efter jag hade skrivit inlägget som aldrig publicerades) så satte jag mig och såg på Supernatural epison 1 av säsong 1.
Men när det hade gått sådär 20 minuter av programet(som stog att det skulle vara 45 minuter) då blev det bara svart och den halkade tillbaka till början av "filmen". Suck vad sur jag blev. Men jag fattar ju någorlunda vad det hela handlar om nu iaf. Får försöka titta om jag hittar ett annat avsnitt när  jag kommer hem. Men det får bli då det.
Sen tror jag att jag kanske ska faraupp till Åsa. Men vi får se hur det blir med det, beror på hur mycket ork jag har kvar.

Min vecka är så otroligt slapp, vilket är grymt skönt, men samtidigt inte. Jag har verkligen inget att göra. Vi har börjat med vårat rullande schema på teatern nu och jag sa att jag kunde vila i veckan. Så Amir och Jonna är i veckan, så får vi se om det blir jag och Amir eller jag och Jonna nästa vecka.
Så om det är någon som vill hitta på ngt i veckan så kan ni väl skicka ett sms ?

Usch för killar som sitter bredvid mig. Grymt omogna faktiskt. Sitter och lutar sig bakot och kollar vad jag gör.
Grymt omogna, svaret är Ja. faktiskt.
Men killar är ju inte så mogna(iaf många)  som tidigare känt!

Nej nu ska jag sluta skriva. KRAN<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback