Pleas kill me!

Ås stackars dig, åh stackars dig. Nej usch, nämner inga namn, men jag är less på dig. Okey?

Imorgon bär det av till Västervik och förbundsmöte. Känner ingen tagg alls, helt ärligt. Känner mig mest som om jag inte alls vill fara faktiskt. Känner ingen ork alls till att sitta på förhandlingar hela helgen, nej usch. Inte alls, någon som vill byta liv med mig ett tag, så skulle jag utan tvekan tacka ja.
Är less och sliten, vill bara lägga mig ner och gråta. Helgen kommer bli jobbig. Och jag kommer vara otroligt less när jag kommer hem. Jag vill inte fara. Åh, låt det bara vara nå rolia människor där, snälla. 
Jag vill faktiskt inte. Okey, jag får göra det bästa av det, måste nog anstränga mig. Måste göra det bästa av det!!
Ni kan ju alltid vara social med mig i helgen och så. Alltid slå en pling och vara social med mig.
 Jag har för den delen inte börjat packa än heller. Och jag orkar inte packa heller. Orkar inget just nu faktiskt. Vill helst bara sova faktiskt. Kroppen är hängig, det är OTROLIGT mycket i skolan, min väska är över proppad med skolböcker som ska med i helgen. PLUGG PLUGG PLUGG! Lär ju bli plugg på tåget mellan Stockholm och Jönköping, måste plugga matte, SO och massa annat, usch. Massa skolarbeten som jag måste lämna in som är försenade redan. Prov som måste göras. Fan glömde NO:n på skolan på köpet. Undrar om jag hinner dit innan jag ska fara imrn, hm får nog så lov.
Fan allt är sammtidigt, massa skolarbeten, verkligen massa. Usch jag vet inte hur jag ska orka. *suck*, måste läsa ut en bok också, åh jag blir galen.
Så nu kanske ni verkligen förstår hur less jag är, har vart "sjuk" i snart en månad, och med "sjuk" menar jag att jag har haft ont i hela kroppen, ont i halsen känt mig som om jag är påväg att bli sjuk, men blir aldrig sjuk.
Och jag är otroligt less. Och jag börjar känna mig stressad också. Och på köpet har mina axlar blivit spända. Och gör otroligt ont så fort jag rör mig. Och en massa massa annat.
Mina ögon faller snart ihop, likaså min kropp, jag är trött, less, ledsen och sliten.
 Åh, jag vet inte hur jag ska hinna med allt ikväll heller. Måste packa, plugga, handla, hinna göra ett arbete på datorn, ladda över bilder, umgås med familjen och ta det lugnt. Och jag har inte ens börjat packa.
Men jag orkar inte, det finns verkligen 0 ork kvar i det här. *gråter*

Jag vill fara bort, till någon stans där jag kan koppla av, ta det lugnt känna mig sedd och omtyckt för den jag verkligen är. Och inte känna den pressen att jag måste prestera mer för att visa att jag är duktig. Någonstans där folk tycker om mig för den jag är och ser det jag är bra på, som inte bara klankar ner på mig hela tiden. Någon som ser och bryr sig om mig. Där jag kan ta det lugnt och kunna slappna av ett tag och få tänka på något annat ett tag.
Där jag inte behöver känna mig tvungen att göra saker, utan bara kunna slappna av och ta det lugnt.
Ja, drömma kan man ju iaf....

Ja, drömma kan man, men det lär ju aldrig bli verklighet men, men...
 Jag vill gråta, men jag kan inte gråta, det finns inga tårar kvar i mina ögon, ing alls, helt slut. *suckar*
Också är jag grymt trött, och jag kan knappt stava längre så trött är jag så hur jag ska kunna packa o plugga det vet jag inte. Men jag får göra mitt bästa, ont i huvudet har jag också fått för den delen!

 Tack för att du finns där för mig<3

Nej nu orkar jag inte skriva nått mer, Bye<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback