Förkylning!

Bokstavligt talat hatar jag det hära. Är grymt less, men skit samma.
Jag har "äntligen" blivit "sjuk". Okeys, inte riktigt sjuk men alltså, lite ont i halsen och tät i näsan det är ungefär allt. Men det känns ändå rätt skönt faktiskt, eftersom jag vart påväg att bli sjuk i en månad så då förstår ni.
Idag har jag tagit mig en slapp dag, ska inte göra något allts, och har inte gjort något alls. Jag ska sätta mig och se High school musical, bara för att alla andra verkar ha sett dom filmerna, utom jag. Så nu ska jag snart se den första iaf. Suck tänk om den eas dålig.
Jag försökte ladda hem irene huss, men det gick inge vidare det faktiskt. Får väl försöka mig på det senare dårå. Jag har också dragit hem supernatural, s01e06 får väl bli att se den senare. Får hoppas att den funkar bättre än vad episod 1 gjorde.
Så om jag får hem irene huss så har jag iaf något att roa mig med idag, iaf en stund. Sedan finns det ju massa andra bra filmer som jag också kan se dårå.
Imorgon blir det också en slapp dag, nästan hela dagen iaf. Ska bara ta det lugnt på dagen sedan får vi se om det blir någon hockey på kvällen, känner mig rätt sliten som sagt. Så jag får se hur jag mår imorgon. Hoppas jag mår bättre.
Men huvudsaken är att jag är pigg på lördag kväll. Då jag ska till flurken på Halloween grejs med Junis. Som jag verkligen måste fara på! Så tills dess måste jag ha blivit piggare verkligen.
Sedan söndag får väl bli en sådan dag som blir "njuta av sista dagen på lovet dag". Hoppas jag iaf.
Okey, även om det låter som om jag "kan" ta det lugnt nu så har jag en massa saker som jag verkligen måste göra innan lovet är slut, och det känns inte alls peppat, jag vill ta det lugnt.

Jag måste :
  • Städa mitt rum ordentligt!
  • Packa upp allt, som jag inte hunnit!
  • Göra skolarbeten, som jag har kvar!
  • Göra en bilduppgift som jag lovat!
  • Vila upp mig och skaffa energi!
  • Sova ordentligt!
Sedan finns det säkerligen en massa andra saker som jag måste göra som jag inte kommer på just nu. Men dom finns säkert dom med, som alltid.

Som sagt så håller jag på att bli sjuk, men jag kurerar mig så gott det går. Sedan om jag lyckas det är en annan femma, det lär jag ju märka i efterhand men.

Igår for jag upp till Tomtebo och lämmnade godiset åt Åsa och efter det gjorde jag faktsikt inget, så lite som möjligt, var dyng trött på köpet också.
Somna halv 11 vaknade halv 11. Och morsan hade blåsit håret på morgonen inte hade jag vaknat. Sedan hade hon farit. Men had ekommit tillbaka eftter kanske 1-1½ timme, men det hade jag inte heller vaknat utav. Jag måste verkligen ha varit helt klubbad. Och jag sov 12 timmar, men inte är jag nå piggare nu för det inte. Så typsikt alltså. Så jag måste försöka sova ordentligt dom resterande dagarna av lovet faktiskt så jag har någon ork när skolan börjar igen.
Iofs skulle jag kunna somna nu, så trött är jag faktiskt, men klockan är bara halv 3 så jag kan inte sova nu. Suck, låt klockan bli sent så jag får sova någon gång!
Nej nu ska jag sluta skriva, och ska se på film ist. Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback