grått och trist, ja vist

God eftermiddag världen. Som just för närvarande är väldigt grå och trist och väldigt regnig.
Skulle önska mig lite solsken just nu. Eller snö, mycket snö. Vinter, helst av allt, så man kan åka slalom, gud vad jag längtar till att få åka slalom. ^_^.

Jaja, nu sitter jag iaf här i gråa trista umeå, och har inget att göra. Och inte vet jag vad jag ska hitta på heller, för inte orkade jag sätta mig att räkna matte när jag kom hem heller, fast jag vet att jag måste göra det. Får bli senare. Någon gång senare. om det så blir imrn vet jag inte. Men helt enkelt inte just nu bara. Just nu vill jag bara sitta här och vara trött. Och förbannad på mig själv.
Skulle kunna dunka huvudet i väggen bara för att jag är så förbannad, men jag orkar inte berätta varför. Det e bara skit som sagt. *grubbel*

Veckan har gått otroligt fort, och det är fredag imorgon. Det känns som om jag nyss var i göteborg ju. Tiden går alldeles för fort nu känner jag. Och jag har inte en aning om hur jag ska hinna med allt som jag måste göra. Sedan har jag tagit på mig att göra alldeles för mycket också känner jag. Åker bort om 2 veckor igen, sedan läger med junis. Hemma en månad, sedan åker jag till London.
Jag kan inte välja bort det som jag vill välja bort heller. Fast jag känner att de blir alldeles för mycket. Och jag tar på mig för mycket att göra, sedan känner jag att jag inte klarar av det...
Så nu får jag ångest över allt jag måste göra, och känna press på mig att jag verkligen MÅSTE göra det också.
Att jag aldrig kan tänka efter före jag säger att jag kan göra saker. Hela veckor uppbokade.
Känns inte som om jag hinner med något ändå.
Är ute och flänger hela tiden enligt andra. Men jag vet inte. Jag vet bara att jag börjar tycka att det här är jobbigt. Men jag vet inte vad jag ska göra åt det, när jag redan har lovat. Vill hitta en ursäkt så att jag slipper åka. Jag vill bara vara hemma. Men jag vet att jag måste åka nu, och jag får göra mitt bästa. Men då var det de där med att boka resan också. ÅH jag pallar helt enkelt inte med det här längre. Känns som om jag kommer att bryta ihop snart. 2 enkla ord bara: För mycket!

Så nu har jag fått skriva av mig, om hur det känns. *pust* För det är verkligen sådär det känns. Som jag går och grubblar på i bakhuvudet hela tiden. Och jag vet att jag borde göra något åt saken, men jag vet inte vad.
Jag antar att jag får ta en dag i sänder, och får se vad som händer. Det som händer, det händer!

Sitter här inne i detta rum och funderar på vad jag ska göra, vill gå ut och fota, men regnet fick mig att tappa orken, så det blir inget av med det heller.
Eller så funderar jag på att mublera om mitt, rum men jag har inte en aning om hur ändå, är bara less på mitt rum just nu så.
Finns så mycket jag vill göra men som jag inte har orken till ändå.

Ikväll blir det kalas, vilket inte heller känns kul. Vill inte göra något, fast sammtidigt vill jag. Men min kropp orkar inte göra något.
Sedan imorgon, efter skolan tror jag att jag att jag ska packa, om jag nu orkar fara till pappa i helgen. För jag vet inte om jag orkar. Sedan på eftermiddagen blir det ju som sagt möte iaf. Vilket ändå känns bra. Hoppas bara att det blir bra också!
Men nu ska jag iaf ta och avrund detta inlägg och göra något annat en stund, innan jag ska be mamma börja med maten.

BTW så ligger iaf 2 bilder ute från teaterledarutbildningen på :
http://www.junis.org/teaterledarutbildning
här är iaf gruppbilden från steg 1 :)


Jag saknar er ska ni veta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback