Tired

God kväll. Har just suttit och skrattat åt en massa youtube klipp som jag suttit och tittat på, den finns verkligen dom mest underliga klippen där måste jag faktiskt säga, oj oj oj.
Kom hem från kalaset för CA en timma sedan, nja kalas är inte så där jätte roligt, tycker inte ens det är roligt när jag själv fyller år, behöva umgås med massa människor, som bara sitter och pratar om massa saker som man inte ens orkar förstå sig på, nej det är nog inget för mig tror jag, men det är nog bara att bita ihop då man är på sånna kalas.
Fick ju fika iaf ^_^ hehe
Men nu sitter jag iaf här och har tråkigt igen, väntar på att klockan ska ticka, eller gentligen inte. Är på väg att logga ut för att se Fringe nu. Inte för att jag får se det klart men, det är sä j*vla bra.
Fast innan det tror jag att jag ska byta ut lite music på min MP3 har ju dragit hem massa bra musik nu, som jag inte ens trodde var bra, men som det visade sig att den var ändå.

Men jag börjar samtidigt att känna mig lite trött, det brukar jag aldrig göra vid den här tiden på dygnet, tror att jag håller på att bli sjuk. Eller så  vet jag inte xD.
Men nu ska jag iaf avrunda detta inlägg också tror jag. Kram hej<3


Du lyser upp min väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback