god morgon

Godmorgon där ute. Usch så trött jag är. Vet inte när jag gick och lade mig igår, men jag tror att den var kring 1, men jag är inte säker. Det var iaf någon film på tv:n som jag började se i mitten på filmen, men den var ändå grymt bra. rätt sörlig, men ändå sjukt bra.

Nu har jag gjort ngt grejs på facebook som tog as lång tid att göra, så jag tappade helt bort vad jag hade tänkt skriva.
Men jag vet att jag måste börja göra mig iordning nu iaf. Typ gå och dusch och så, innan jag ska ta bussen ner på stan, som går om 30 minuter, men jag är rätt så seg på att göra mig i ordning för er som inte vet det alltså.
Men inte riktigt än.

ikväll vet jag inte om jag ska fara på kalas, beror på hur jag mår, börjar känna mig mer och mer kraslig, men förkylningen bryter aldrig ut. Jag hatar att känna mig sjuk, eller som om jag håller på att bli sjuk, fast jag aldrig blir riktigt sjuk, sånt är jätte störande faktiskt.
nej nu är det verkligen bäst att jag börjar göra mig i ordning. KRAM<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback