Guns N' Roses-Paradise City

Godmorgon världen, jag är egentligen inte så pigg för att blogga just nu, men jag gör det iaf.
För jag blev så fruktansvärt förbannad för ca en timma sedan 0600, så står det en hund ute på gården och skäller (tänk er ett sådan gnälligt skäll från en liten hund) och det kändes som om hunden aldrig slutade skälla. Men jag vaknade och tog mig upp i tid "tackvare" den hunden. Så det var väl på gått och ont samtidigt då.
Jag har nyss packat ner flygbiljetterna i väskan. Så nu är jag så gott som klar. Jag sitter här och funderar på om det är något som jag har glömt, men jag kan inte komma på något.
Det enda som jag inte har fixat än är passet(måste nog ta och skaffa mig ett ID kort snart, tappar heldre bort det än passet)
min MP3, som är på laddning nu, för jag glömde bort att ladda den igår, också min godispåse och min börs, men det åker aldeles strax ner i väskan.
 Letade en bok att läsa, trodde aldrig att jag skulle hitta någon, men tillslut fick det bli Pojken som överlevde av Dave pelzer.
Vilket är den avslutande boken i böckerna om Pojken som kallades det. Och jag har bara läst den första. Men jag hoppas den är bra nu.
Annars får jag väl sitta och jobba med Svenskan när jag inte har något att göra, jävla argumenterande text. Tror inte det kommer att gå så spec bra på den. Jag är rätt bra på att argumentera, men inte när det gäller att skriva ner det.
Det är lättare om jag har något att diskutera(argumentera mot) med. Men jag hoppas på det bästa.

Snart ska jag ta min pick och pack och dra ner på junis och sitta där och vänta, eftersom jag typ får hämntning där kl 0815(Var det det?). Sedan går flyget 0945 då.
Hoppas jag kan sova på flyget, med tanke på att jag är ganska trött *gäsp*. Fast nu tar det ju inte så lång tid att flyga till Stockholm härifrån, men ändå.
Ifjol när vi flög Arlanda-växjö så somnade jag, men det beror nog på att jag egentligen inte gillar att flyga.
Inte för att jag är flygrädd eller så, för det är jag verkligen inte. Men jag tar mig heldre fram på andra sätt även om det tar längre tid.
Men det kommer nog gå bra idag, jag har ju med mig roligt folk och så idag. Så jag har någon att prata med så jag kan tänka på något annnat.

Nej nu ska jag göra mig i ordning, och kolla packningen en gång till innan jag ska åka, för då är det försent *känner mig smart* .
Som sagt jag KANSKE bloggar något i helgen, men jag skulle nog inte tro det.
Men om det är något så nås jag på mobilen, jag svarar så fort jag kan, och är ledig!


*nästa göteborg*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback