Är du trött?

högsta gradens trötthet, så svaret är ja! Vet inte vad det blev med mig, som en vägg. Blev bara trött sådär liksom *sleepy*
Jag borde nog gå och sova känns det som ändå.
Mötet idag, äsch så mycket till möte vet jag väl inte direkt om det blev men. Vi fick väl fram det vi ville ha sagt ändå tror jag.
Sedan om det var så mycket möte över det hela vet jag inte men.
Fick iaf äta god mat. Nog för att annansen som vi fick smakade bokstavligen sprit men. annars avr det bara prima.

Kom nyss hem, har vart hos Åsa och sett på Film, barnhemmet. Och dom skratta åt mig för att jag "blundade"(jag gjorde inte det, jag tittade, pytte lite) när det blev läskigt. Klaga inte, jag är jätte lättskrämnd! Men den var faktiskt bra ändå. Och nja, jo den var läskig men inte jätte läsk. Den var ändå mer sorglig tyckte jag iaf(även om jag blev rädd*morr*)

Nej, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer.
imrn blir det bio och se MAMMA MU! Ja Mamma mu, klaga inte! Hon är bra. Man får faktiskt vara lite barnslig ibland, det är faktiskt så.
Men nu är jag åt helseke för trött för att skriva mer. KRam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback