Rörigt i mitt huvud, mhm!

Igår blev det väldigt rörigt i mitt huvud måste jag säga. Och jag hann inte alls med allt som jag skulle. ännu mindre faktiskt. Hann faktiskt bara packa av dt som jag skulle göra.
Iaf så började jag packa och när jag packat klart och satt mig vid datorn ringer hem telefonen och det är till mig
Amanda: Hallå
Åsa: Jo, Ari sa att du skulle ringa Amir och fråga han om han kunde följa med i helgen.
Amanda:(ser ut som ettfråetecken) Ö jaha?
Åsa: Ja sedan skulle du ringa Ari.
Amanda: Ringa Amir och fråga om han ville följa med vars i helgen?
Åsa: ja till förbundsmötet, Ida kan ju inte.
 Ungefär där slutar samtalet, dat var klockan 1938 igårkväll. Och ja, det blev bara kaos att försöka hitta någon som vill åka bort till västervik klockan 0945 på morgonen därpå, är inte så lätt. (alltså c a 12 timmar innan). Så ringde man runt massa människor och försökte hitta någon. Ja då vart det rörigt. Men till slut så trodde dom att dom hittat någon, men då kunde inte den personen iaf. Så då var det bara att fortsätta ringa runt. Men tillslut så kunde Iaf Willy följa med, tack Willy(:.
 Så då var det bara att fara upp till sandahöjd och hämta alla tågbiljetter och så. Men nu är iaf allt fixat och klart.
Tack Willy och Cariina.

Nu har jag sågott som packat allt, men det känns som om jag har glömt något, men jag kan inte komma på vad det skulle vara faktiskt. Men när jag har skrivit klart det här ska jag gå och kolla packningen och packa det alldra sista faktiskt. Nu har jag skrivit ut flygbiljetten också, fixat fram passet(för jag har inget ID kort). Och massa sånt.
Och nu ska jag bara packa ner en kudde, min kamera, laddare, pengar och skolböcker.
Men sedan vet jag inte hur mycket mitt bagage väger om jag ska checka in det eller om jag ska ha det som handbagage. Vi får väl se, undrar om man bara kan väga bagaget där, hm, jag hoppas iaf det. För det känns som om det väger jätte mycket. *suck*

Nej nu måste jag sluta. Kram<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback