Crazy taxi

Jag håller på att bli galen, på fullaste allvar. Jag sitter och spelar crazy taxi hela tiden, och det är grymt beroende framkallande dessutom *suck*. Men men, det är ju roligt och det är väl det som är det viktigaste, eller hur det nu var, men.
 Och jag sitter och spelar det på facebook, och facebook har börjat lagga. Så när jag spelar det laggar det ibland, så man vet inte när man ska hoppa. Okey nu börjar detta låta väldigt desperat, kanske borde ge mig. Hm.

Slapp dag idag, minst sagt, började 8 hade hkk, och gjorde klar examens grejset. Och jo det gick faktiskt bra.
Lite jobbigt bara, eftersom jag var rätt så trött imorse men annars gick det faktiskt bara bra, hoppas jag iallafall.
 Sedan så slutade man ju 1205 vilket var otroligt nice faktiskt. Så då for jag hem och brände ut Norrbyskärs bilspelet och gick förbi på kyrkan och lämnade det åt Carola, hoppas hon blev nöjd med det iaf *ler*.
Sedan gick jag in till stan och hämtade min cykel som stått på Junis sedan i fredags. Och eftersom det regnade ute idag så var jag inte så torr när jag kom hem efter att jag hade hämntat den.

Och nu sitter jag här och har grymt tråkigt faktiskt, väntar på att maten ska bli klar, och sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Lär ju alltid hitta på något hoppas jag.

På fredag drar jag ju till västervik på förbundsmöte också, det lär bli nice hoppas jag. Får träffa massa roliga människor och så. =)
Men nu ska jag dra. Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback