ur tråk

Jag har inte orkat engagera(stavas det så?) mig i att blogga idag, för jag har varit så fruktansvärt trött(är fortfarande, men det börjar bli bättre). Så jag har helt enkelt inte haft orken till att göra det, har inte det nu heller egentligen, men jag gör en kraft anstränging till att försöka göra ett blogginlägg, ni ser väl hur bra jag lyckas.

Igår var jag ju som sagt och såg Mamma mu, den var lite seg, lite för lång. Men eftersom det var en barnfilm så hade jag inte så höga förväntningar heller. Hoppas att barnen tyckte att den var bra, eftersom det var för deras skull vi var där och inte för våran.
Det var dagen det, den rullade på rätt fort. Sedan for jag iaf till Åsa och var där. Åkte dit vid halv 7 var hemma strax efter 12.
Gjorde egentligen inte så mycket, satt och kollade på massa youtube filmer. och tittade på när Åsa spelade Zuma (mobbas, haha. fick ge igen från dt att hon mobba mig när jag blunda xP)
Sedan såg vi på någon konstig skräckfilm, och hon sa "blunda inte nu då#, vilket jag inte gjorde heller FAKTISKT(för er som tror det ändå). Sedan så blev undertexterna helt mysko och halkade efter as mycket så vi gav upp(undrar hur den slutar).
Och satte och såg Supernatural, grymt bra det var alltså. Blir nog att se dom senare någon gång(=.
Men det var en trevlig kväll iaf, THX :D

Och idag har jag verkligen inte gjort något, har bara tagit det lugnt hela dagen(än så länge). Nog för att jag hade velat göra något, rastlös som jag är. Så om det är någon som känner för att hitta på ngt ikväll så kan nu ju alltid skicka ett sms. För jag orkar inte sitta hemma, även om det lär bli så. Men jag hittar alltid något att göra, i hope.

Har nördat mig på facebook nu i flera dagar, usch det är "beroendeframkallande". Men det är egentligen inte ens spec roligt, nej usch, nu orkar jag inte skriva mer. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback