huvudvärk!

Mitt huvud värker, och jag är hungrig. Vill helst ha mat nu. Men jag får nog vänta ett tag till, det går ingen nöd på mig.
Bror och morsan ska äta palt, vilket jag inte tycker om *usch*, så jag ska äta pastagratäng ist. Det känns då betydligt mycket godare måste jag säga. Så jag hoppas att deras palt är klar snart, innan min mage skriker.
 
Gick hem från skolan idagn, när det var en lektion kvar, men det inte för att jag var sjuk, för det är jag inte. Utan för att vi hade elevensval, och det är rätt pratigt i klassrummen då, och jag hade fruktansvärt ont i huvudet. SÅ jag gick hem och räknade lite matte hemma ist (med betoning på lite).
Sedan har jag och mor gått igenom regler vi ska ha hemma (suck vad förbannad jag blir).
Måste stänga av mobilen halv 11 och lägga den på skrivbordet *kill*. Jag kommer fan inte klara av det, helt ärligt.
Men, men jag får väl göra mitt bästa *snyft*
Men jag vet att jag måste sluta använda mobilen så mycket som jag gör, använder den verkligen FÖR mycket.
Så det kanske är en bra början det där, jag kanske inte ska vara så anti till allt.

Nu har jag äntligen fått i mig lite mat, vilket inte var helt fel faktiskt *gott*.
Nu ska jag sätta mig och ladda ner lite musik ^_^Sedan ska jag kanske fara ut och cykla, men jag har inte den blekaste aning om vars jag ska cykla, vill inte sitta hemma bara. JAg är rastlös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback