movies!

Okey, nu har jag varit seg på att blogga, jag vet, och besöksantalet sjunker för varje dag nu. Och jag måste ta tag i det här igen känner jag faktiskt. Men jag har helt enkelt inte haft orken bara, har inte gjort något speciellt utan det är bara latmasken som har krupit sig på alltså. Så det är därför jag inte bloggat så mycket den här veckan, men jag skulle ha en slapp vecka också, och det har jag haft, utan att ljuga faktiskt, bara tagit det lugnt och gjort saker som jag själv har velat, som jag absolut inte har kännt mig tvungen till att göra. Utan sånt som jag tycker är kul, eller sånt som jag bara kännt för att göra helt enkelt.
 Var hos Åsa i fredags och Igår och såg på film, och jag börjar bli van vid att se på skräckfilmer nu faktiskt. Och jag blundade inte ngn gång faktiskt, jo men då var det bara på skämnt. Eller så kan det bero på att filmerna vi såg i helgen inte var spec läskiga egentligen men.

Ja som sagt jag var ju hos Åsa i fredags och lördags. I fredags skulle jag åka buss från stan så jag cyklar som en idiot in till stan 3-4 min tog det, men hann inte bussen som jag hade tänkt ta. Men så då hoppade Åsa av den bussen och väntade med mig till nästa buss.
Och igår när jag åkte buss in till stan, för att byta buss till den till Tomtebo, så går den bussen när min buss stannar på Vasaplan, så då fick jag sitta där i 30 minuter, inte så kul.
Och när jag skulle hem så händer samma sak. Men då fick jag sitta där i typ 35 minuter, och jag lovar er att det var minusgrader ute = inte så  kul att sitta på vasaplan i kylan kvart i 10 en lördagkväll.
Och inte var det nå varmare i bussen heller.
 Iaf så igår så skulle vi poppa popcorn, men Åsas Olja tog slut i fredags, så vi poppar dom i smör, var på det börjar koka i pannan. Och sedan när popcornen är klar ser det ut som om dom är brända, men det var bara smöret sm var bränt.
Men dom smakade som vanlligt, i början sedan vart dom bara usch.
Och i fredags åt vi popcorn och drack hallon dricka höhö, ej för vuxna...

Fick en ny kudde av mamma igår, hon tyckte inte om min kudde så hon for och köpte en ny kudde, och nå nya blommor till mitt rum, eftersom mina typ avr jätte fula och helt döda.  Så nu har jag ny kudde och nya blommor. Tack mamma.
 Påtal om mitt rum så måste jag städa det idag, suck det är inte jätte stökigt, bara lite men sen är det typ jätte dammigt. Så då ska jag passa på att kolla om jag hittar mitt halsband, hm.
Men det får bli senare idag, eller ikväll. Ska ju på Syrrans kalas också, inte för att jag vet vilken tid vi ska fara dit men, det lär bli efter middagen, i think. Aja, någon gång blir det iaf!!



Filmerna som vi såg i helgen, dom var faktiskt riktigt bra. Okey The deaths of Ian Stone(den i mitten), den var lite konstig, men den var ändå bra faktiskt.  The woods, den var också lite konstig, lite "förvirrande" men ändå bra. Och Dead silence, den var faktiskt mycket bra, den var typ bäst av dom, men om ni ska se nå filmer se dom, det tycker jag absolut!

Nu orkar jag inte skriva mer, ska spela lite Crazy taxi och så på facebook.
KRAM<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback