tröttheten knackar på min dörr!

Tröttheten knackar på min dörr känner jag. Kanske jag trotsallt borde gå och lägga mig ganska snart ändå.
Om jag skulle ta mitt sunda förnuft till fånga så.
Men det känns samtidigt ovärt att gå och lägga sig nu, då lär man ju vakna tidigare än någon annan imrogon.
Fast samtidigt borde jag sova eftersom jag känner att jag håller på att bli sjuk, och då är det ju bra att sova. HAr jag hör iaf.

For på ICA maxi med Mormor, och Mamma, fick mig en ny tröja, den var faktiskt riktigt snygg :)
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer. Är bara allmänt förvirrad i helhet just nu.
Upp och ner och ut och in känns det som. Men orkar inte gå in på det just.

Imorgon blir rätt slapp faktiskt. Skola sedan ska vi på kalas, Morfar fyller år. (tror ni att jag kom i håg det) nej mitt minne suger känner jag.
Känns att jag behövde den här veckan, helt ärligt, har vart fullbokad flera veckor nu, och kommer vara det också. Men den här veckan har jag verkligen inte haft något. Jo teatern i går sedan har vi möte på fredag. Men annars är det verkligen inget den här veckan, eller jo. Jag MÅSTE boka upp hela helgen, så om det är någon där ute som känner för att hitta på något under helgen så snälla ring mig, jag vill verkligen göra ngt!
Nu ska jag ta och avrund detta inlägg och hitta mig något annat att göra än att skriva bloggar hela tiden. =P
Kraam<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback