Taco buffé!

Usch för allt, det är ungefärligen så det känns just nu. Usch för att sitta här, usch för att städa och packa.
Orkar inte med något, är bara allmänt slö och lat. Fast jag har en massa saker som jag verkligen måste göra innan jag ska fara ner på stan, men det känns verkligen inte som om jag har orken till det, men jag måste ta tag i det ändå.

Skolan idag var slapp, som väntat, inte så mket att göra. Hade matte, våran lärare var inte där, men vi jobbade ändå. Han kom när det var typ 10 minuter kvar av lektionen. Svenskan flöt på, hade lästid. Läste i boken, någon konstig men ändå intressant.
Sedan satte jag mig i bibblan och gick in och läste debatt inläggen om ungas alkoholvanor på svt. Efter att Blondinbella och Rober Damberg(ordförande för UNF) varit med på debatt på SVT1 igårkväll. Synd bara att det inte blev mer diskussion än vad det blev. Men i övrig tyckte jag att det var en bra debatt. Probramet finns att titta på:
UNF debatt . Om det är någon som vill titta.
Iaf så jag kollade inläggen på debatten på sidan, och blev lite sur över ett inlägg där(bl a för att den sade IOGT-idioter, fast det var inte huvudsaken dårå) så jag avr ju tvungen att svara på det så.

Men nu är jag hemma och har varit i Ca 2 timmar, och sitter som vanligt här och degar, men efter att jag skrivt klart detta inlägg ska jag faktiskt börja städa på mitt rum, det ser förfärligt ut just nu. Sedan hur långt jag hinner, det är en annan fråga. Men jag ska iaf börja. Sedan måste jag göra mig iordning innan jag ska dra ner på stan för mötet som börjar 1630. Käka Taco buffé känns väldigt lockande måste jag säga faktiskt. Och sedan är det helg. Redan måste jag få säga, veckan har gått fort. Och jag har absolut inte gjort något, som jag sa att jag inte skulle göra, jag har verkligen bara tagit det lugnt den här veckan, jag tror att det har varit behövligt faktiskt. Men kroppen är fortfarande sliten och trött.
Men det tar längre tid att återhämta sig ifrån, särskilt med tanke på att man håller på att bli sjuk också.

Nej nu ska jag faktiskt ta och avrunda, bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback