Sliten som allt annat!

usch så trött jag är, det finns verkligen ingen ork över till något längre känner jag. Och att flänga hit och dit känns som om det står 2 personer på vardera sida om mig och drar i mig åt olika håll. Och jag ska göra båda delarna dessutom, men jag vet inte hur jag hinner med det heller. Eller frågan är väl om jag ens gör det, hm, jag tror inte att jag gör det faktiskt.
 Men nu har jag kännt efter ordenligt och kännt att det har blivit för mycket dom senaste veckorna och att min kropp fått ta lite stryk på köpet på det. Så nu har jag tagit ett beslut att jag ska ta en paus i teatern på sådär tre veckor kankse, och jobba ikapp i skolan och bara vila upp mig och skaffa ny energi, den energin som inte finns där just nu.
Idag var jag så fruktansvärt less så att jag nästan började gråta, och då är jag verkligen riktigt less, och det är inte ofta det händer alltså. Så då kanske ni förstår hur less jag var, eller för den delen är.

Imorgon blir det en grymt slapp dag om jag inte ska försöka börja packa alltså, men vi får väl se hur mycket jag orkar imorgon dårå. Lär ju vara rätt less imrn med. Kan ju för den delen också säga att jag knappt tog mig upp ur sängen imorse, then it´s bad.
Men jag ska försöka gå och lägga mig vettig tid ikväll så att jag har någon ork imorgon, fast frågan är ju om jag har det ändå, jag vet inte. Skulle nog helst behöva en hemma dag helt och hållet faktiskt tror jag, men man får inte alltid som man vill, eller ja.

Det har varit så otroligt mycket dom senaste veckorna, inte bara med Junis och med skolan, utan allt runt om kring också. Och hela min kropp känns som spagetti, att jag inte kan hålla mig uppe på benen längre utan att jag bara faller ihop så fort jag reser mig upp. Så känns det verkligen, hela min kropp ömmar och jag är trött fast jag sover ganska mycket. Men spelar ingen roll om jag lägger mig 10 eller 9 jag är lika trött när jag vaknar ändå. Det finns ingen energi kvar i något längre. Jag skuller verkligen bara kunna sätta mig ner och gråta för att allt är så sjukt drygt just nu.
Känns som om hela min kropp skriker NEJ så fort jag rör på mig nästan. eller iaf så fort jag ska göra något. Jag ser inte fram emot saker som jag tidigare brukat sett fram emot, nu känns det mest bara jobbigt.
Nu känns det som om jag bara sitter och klagar på allt, och jag har känt mig som värsta pessimisten idag.  Men det kan ju bero på att jag är rätt så less på allt just nu. *DÖ*

Ja, och på fredag åker jag till Västerik på NSFs förbundsmöte, så det lär ju bli att träffa massa roliga människor där, och sitta på förhandlingar hela helgen. Så jag lär ju vara ännu mer less när jag kommer hem. Men jag hoppas att helgen kommer bli bra, det känns som om den kommer att bli det iaf. Nog för att den kommer att bli rätt intensiv men ändå.
Flyget går härifrån på fredag morgon klockan 0945 (09.45 bara för att Eje ska få rätt ;P).
Sedan blir det arlanda express till Stockholm C sedan x2000 till jönköping(tror jag det var) sedan buss till Västervik. Och sedan blir det nattåg hem på söndag.  Och är hemma på måndag morgon, sedan blir det att fara till lycksele på Tisdag och kommer hem på Onsdag. Ska bo på hotell lappland och bara ta det lugnt faktsikt, jag tror att det kommer bli bra faktiskt. Bara slappa och bada sådär.
Nu ska jag dra och dricka en VARM kopp te och sedan ska jag lägga mig och läsa innan jag ska sova, kram<3



Förbundsmöte Fredag-söndag. Sedan Hotell lappland tisdag-onsdag.

KRam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback