Wendelsberg<3

Godmogon världen, jag är hemma får en intensiv helg i Göteborg och Wendelsberg. Men sammtidigt en helt oförglömmlig helg, den har varit helt underbar, tack till ni som gjort helgen värd!

Helgen startade iaf med en resa hemifårn till junis 0730 i fredagsmorse, sedan flyg härifrån ner till stockholm 0945.
Och Amir & Tobbe var inte dom mest sociala som man kunde sitta bredvid precis men.
Väl framme på Arlanda satta vi oss på max, och Amir börjar vinka och le as mycket mot ingången, då kommer Mican med Skellefteå gänget, som flyger samma flyg som oss ner till Göteborg som gor 5 i 1.
Framme i göteborg flygtaxi ut till Wendelsberg.
Och rodda med rum och massa annat. Tobbe Amir och jonna tog en senare Taxi än jag, Sarah och christoffer.
Och när jag ska gå ut och möta Amir och dom kommer det en motorcykel i fullt lås och körförbi utanför dörren.
Och sedan hör jag bara ett krash och en tjej som skriker, antar att ni själva kan räkna ut vad som hände men.
 Sedan efter att alla fått sina rum och vi fått varva ner ett tag tog vi bussen in till Göteborg och gick på stan, och jag försökte hitta till 5ans, men minns inte riktigt vägen, men det löste sig iaf.
Gick runt där ganska länge innan vi gick och käkade på något litet ställe, där dom hare RIKTIG kebab, och det var sjukt gott iaf.

Sedan började utbildningen vid 2000 och fortsatte till igår vi 1200. Det har varit en intensiv helg men kul.
Nu har jag inte vart med lika mycket som ifjol, utan suttit på sidan och antecknat, och jag kommer ihåg mer iår än vad jag gjorde från ifjol, är väl posetivt.
Fick en Armbåke vid käken, vilket var en oluckshändelse, fick lite ont så jag lade mig och vila, missade tydligen rätt mycket. Men sånt är livet ibland. Jag ahr lärt mig mycket annat under helgen, och fått många nya kompisar, och många minnen som man aldrig lär Glömma!
Tack för en underbar helg! Utan er ahde jag inte orkat med den!




1. Stan i göteborg. 2.Stället vi käkade på + Jonna, amir, sarah och tobbe. 3. Stan. 4. Ngn mysig park jag tyckte om. 5. teater. 6. Mys på lördagkvällen. 7. Teater. 8. Teater. 9. Teater! 10. Teater dt med. 11. Ida & viktoria. 12. Staty! 2
 Diplom utdelning. 14  Skellefteå bor.

ursäkta men dom är nu inte i rätt ordning!


Tack för en underbar resa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback