frozen rose!

Det faktum att kärleken är hård går inte att undvika, inte att gömma sig för. För förr eller senare så står vi just där.
Med hjärtat i handen och en frusen ros man trodde skulle få ge bort.
Stelnat och dött. Hårt och kallt. Hjärtat slår långsamare och långsamare för varje andetag man tar.
Någon som släpper ett betongblock på bröstet.
Ett hjärta som gråter, tårar av is som. Tårar som skriker av smärta. Så ensam och misslyckad.
Vill skrika ut all min ångest. All ensamhet som finns.
Vill skriva, men jag finner inga ord. Vill inte detta längre. Vill att någon där ska mig förstå.
Vill glömma men minnena finns kvar, dom sliter och skaver och trycker sig på.
Så misslyckad, förlåt.


Förlåt för att jag ens finns....



Skolan idag så slappt. Bild, sedan No, fick sluta 20 minuter tidigare. Vilket var jävligt skönt. SEdan SO prov då. villket kändes som om det gick sämst, helt ärligt alltså. Jag hoppade över en massa frågor, och hade bara allmänt hjärnsläpp på totalt allt. Tror det kan bero på att jag typ 10 minuter innan satt och pluggade på vissa ord som jag verkligen inte kunde. Och att jag abra att och fokuserade på dom hela tiden. och blev som "blind" på dom andra orden.
Kan ha vart så, men jag vet inte. Får väl se hur det fick iaf. Jag hoppas som sagt på det bästa ^^

Har nyss suttit och skrivit ut våra flybiljetter tills på fredag. så nu ligger dom här på min skrivare i tryggt förvar tills vi ska åka på fredag^^
Och jag börjar känna ångest. För jag hatar att flyga. Eller egentligen inte själva flygningen, det är bara starten och landningen som jag verkligen hatar. *ångest* Jag srsly hate it. Men det kommer gå bra, jag får intala mig själv det iaf.
 Men helgen kommer nog blir bra hoppas jag iaf. Det lär ju iaf vara en rätt så jobbig helg, vilket dessa helger brukar vara. Men det är bara att göra sitt bästa och hålla humöret på topp..
Nu orkar jag inte skriva mer, mina axlar är onda med mig och jag orkar inte skriva mer just nu.
skulle helst av allt bara vilja sova;_;

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback