Bara nice :)

Goddagens där. Min dag har varit underbar, än så länge. Allt har verkligen vart perfekt. For till skolan direkt efter senaste inlägget och gjorde lite svenska, bara pratade, och pluggade till NO provet imorgon.
Svenskan var nog det som tog längst tid, eftersom jag verkligen inte hade någon aning om vad jag skulle argumentera emot, eller för. Men tillslut fick jag iaf en början på det hela. Vilket var rätt skönt, för har jag väl börjat skriva, så nästa gång så har jag ju iaf en början. SÅ nu blir det nog lättare.
Sedan skulle jag cykla ner på stan, fick ett sms av Sarah frågade om vi skulle träffas, så efter jag fikat på scmäck (skolan bjöd, rätt nice ja) så dorg jag och träffade Sarah och ante och gick på stan, sedan gick vi och fikade på hedvigs hörna.
 Så min dag har varit  helt underbar, och bara vart bra. <33
Tack (:

Nu ska jag göra mig i ordning och dra till kyrkan för återträff med konfan, blir nice, i hope.  Sedan blir det nog inte så mycket mer, ska nog sova... Har prov imrn. Men nu ska jag dra puss´n<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback