Föreläsning!

Föreläsningen jag var på igår, så grymt bra den var alltså. Jag kände igen mig så grymt mycket i det mesta, såklart inte allt, men väldigt mycket. Och det var verkligen "rörande".
Och hon var så grymt duktig på att föreläsa. Okey nu var denna förälsning nog mest riktade till lärare och andra vuxna. Och jag tycker att det var synd att inte fler lärare var där. För jag tor att det hade kunnat vara otroligt bra för dom att lyssna på den.
 Eftersom, mycket hon tog upp efter sin berättelse handlade just om hur det är i skolan. Osv, Synd att någon av våra rektorer inte var där *hehe*
 Men det var en grymt bra föreläsning, och den var otroligt rörande. Och att lyssna på hennes berättelse var verkligen intressant. Ta en titt på
Maria Andersson Och läs eller kolla om hennes föreläsningar!!

Idag har resten av skolan friluftsdag, men jag ska vara på skolan och plugga, det är ju bara så mycket bättre men aya, måste skynda mig.
Ikväll blir det återträff med konfan, blir typ kul, i hope. Men aja. Skriver väl senare eller imrogon. Pussbah!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback