Junis är ingen förening det är en sekt!!!

Jag blir grymt förbannad ibland på "nämner inga namn" och den personen har fått mig många gånger att fundera på om jag verkligen orkar fortsätta i Junis.
Och jag blir så less när personen ifråga tror att den kan bestämma allt om allt och alla.
Och inte ens frågar med dom andra utan bara styr och ställer över allt och alla. Blir så fruktansvärt förbannad på "nämner inga namn".
Tror fan inte jag pallar med junis snart om det ska fortsätta såhär. Om "nämner inga man" ska fortsätta bestämma själv. Och tro att det ska funka i längden.
Ibland önskar jag verkligen att jag kunde säga saker till "nämner inga namn" Utan att personen blir förbannad och det slutar med en dryg jävla diskusion som bara gör att jag blir ledsen och känner mig helt jävla värdelös i slutet på. Utan att jag kunde föärklar ahur det verkligen är.
Blir så jävla less.
Ibland undrar jag varför jag ens gick med i Junis. Eller varför jag inte redan har slutat

Innan "nämner inga namn" Började vara på Junis så vat allt mycket bättre.
Och nej, jag skyller nu inte enbart allt på den personen, för vist finns det andra som gjort också. tror inte en enskilkd person kan göra något sånt själv. Men nog ahr det blivit sämmre allt.

Orkar jag fortsätta i Junis?


Orkar jag mer? Jag tror fan inte det. Allt är bara så skit just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback