Kylskåp?

Igår hade jag skolofoto, dt gick väl ganska bra förutom att fotografen var sepe sur! SUR TANT! Det er typ så, opch det var fler än vi som tyckte det också... MEn vi får väl se hur bilden blev när katalogen kmr. Vet inte när det blir men aja.

Sedan ner på stan och hämte en skiva av Åsa, det slutade med att jag följde med på nån teaterombuds träff på folketshus. Fick veta ng om alla pjäser som spelas i höst, det var faktiskt bra. Jag var hemma vid 10, och var sjukt trött, så jag orkade inte blogga då. Därav inget bloggande igår alltså.
Nu måste jag skynda mig, vi har studie besök på Nordea idag, thats suck, i promise.
Sedan skola *suckar vääldigt högt*



Skolfoto igår. Men nu ska  jag dra puss´n

Åsa, du kan vara ett kylskåp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback