Pojke flicka

God morgon där ute. Eller ja idag är det en relativt godmorgon iaf. Har sovit gott, hade gärna sovit 2 timmar till men nej då, aja skit samma. 
Jag bråka med morsan igår kväll så jag fick inte sitta vid datorn...
 Men iaf igårkväll/eftermiddag var jag iaf på junis först och gjorde massa saker. Typ gjorde en lista med dröjstorlekar till alla ledare. Sedan försökte vi smått börja planera inför radioteatern. VIlket gick liksom totalt sämst. För egentligen fattade jag absolut inget. Och vi ska alltså spela in det idag. För det blev inte riktigt som planerat, att vi skulle spela live. Så det ska vara inspelat idag. Men det sänds ändå på Lördag och jag vet fortfarande ingen tid, rätt depp men ska försöka ta reda på det idag.
 Sedan skulle vi åka upp till proflteatern på I20 och se Pojke flicka. Och den är sjukt bra. Iaf så blev jag Amir, Willy och christofer kvar efter ARi kört med bilen och jag orkade inte vänta på att han skulle komma tillbaka så jag tog cykeln.
Och när jag är vid Profilteatern, på parkeringen där ska jag bromsa. Och där är det grus. Så det gick som det gick, cykeln sladdade och jag ramlade av den, och fick ett "fint" sår på handen, Som det nu är smuts i. och det går inte att ta bort för att smutsen är under huden. Och då måste jag göra så att det går att ta bort det. Men hur smärtsamt är inte det?
Fruktansvärt smärtsamt. Men jag vet att jag kan inte låta smutsen vara kvar där ändå, så något måste jag göra åt det.

Jo jag drog ju som sagt ut min tand igår, och jo det gick faktiskt bra. Men även om man fick bedövningsalva så gjorde det ju något ont att ta sprutan. Särskilt uppe i gommen. Och en annan sak kan jag ju säga att jag lovar att ända gången jag tittade var när jag skulle skölja munnen efter jag tagit sprutan, annars blundade jag hela tiden, och när dom drog ut tanden så tog dom tag i den och sa det kanske knastrar lite. Och sedan var det klart. Så det gick fort, vilket var jävligt skönt faktiskt...

Nu ska jag göra mig i ordning och dra till skolan och ha bild, är inte speciellt taggad på det, bild brukar vara roligt men aja. Skit samma



Saknar sällsjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback