*suck*

Allt är bara helt jävla otaggat. Och allt bara går fel just nu. Verkligen vad jag än gör så blir allt bara fel.
Och jag vet inte vad jag ska göra längre. Försöker jag göra på ett sett, då blir det fel, prövar jag att göra på ett annat sett så blir det också fel.
Allt är bara så sjkut jobbigt just nu. Orkar inte skolan eller något. Men jag gör mitt bästa. Och jag ska klara skolan.
Men ibland känns det bara som om jag vill skita i den.
Kan inte ens tänka ibland. Allt blir bara fel. Halkar efter och fattar ännu mindre. KAn det bli värre?
 Orkar inte!

JAg har egentligen börjat redan. Har engelska, men jag orkade verkligen inte gå. Blir så jävla förbannad på mina lärare.
Jag har engelska 2 gånger i veckan, första gången med Bibbi, men då sitter jag själv, och andra gången med Ulf.
Och det blir bara kaos i min hjärna för vi har te x alltid prov på torsdagar, läxförhör osv. Och jag har engelska måndag och tisdag. Det blir helt enkelt fel, eftersom jag missar massa saker också.
Men jag ska ta upp det med min lärare, för jag vill ju klara engelskan också. Och då kan jag inte bara skita i den.
Så jag tar upp det med min lärare någon gång i framtiden. I don´t know when.

Men jag ska iaf gå på svenskan som jag har om 15 minuter. Ja jag hinner. Ska bara göra mig i ordning, dvs kasta på mig en tjocktröjja, och borsta håret.

Skit samma!!! Vet inte vad jag ska skriva längre. Allt är bara kaos i min hjärna just nu. Och jag kan inte ens tänka.
Och allt kommer gå åt helvete idag. Har teater ikv, men jag är inte ett dugg peppad. Det känns abra skit jobbigt.
Orkar inte för allt som hänt. Men måste göra mitt bästa. Det går väl som det går.
Vet inte hur min planering ser ut längre för veckan nästan, allt bara trasslar ihop sig till en enda klump. *suck*

Jaja, ni kan ju alltid läsa inlägget under dt här men!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback